Jsme rádi, že můžeme pomoci!

Náš oddaný tým Mutsy je vždy připraven vám pomoci s jakýmikoli otázkami nebo problémy. Naleznete odpovědi na naše nejčastěji kladené otázky níže, nebo se obraťte na tým podpory pro jakékoli jiné dotazy.

Jak vám můžeme pomoci?

Kde mohu nechat svůj výrobek od Mutsy servisovat?

Už jste se podívali, zda je vaše otázka a odpověď uvedena v častých otázkách (FAQs) v sekci „Servis“ pro příslušný produkt? Pokud máte problém s produktem od Mutsy, podívejte se také na sekci „Co dělat, pokud se objeví vadný výrobek?“ Kontaktovat nás můžete také pomocí našeho kontaktního formuláře. Odpověd na vaši otázku nebo řešení problému vám budeme co nejdříve zasílat.

Co mám dělat, když si všimnu vadného místa?

Pokud si všimnete vady nebo poruchy, kontaktujte prosím obchod, kde jste produkt zakoupili. Pokud je obtížné kontaktovat původní obchod, můžete také kontaktovat jiný prodejní místo. Vyhledejte zde prodejce ve vaší oblasti: prodejní místa. Prodejce udělá maximum pro řešení problému. Pokud není schopen problém sám vyřešit, odešle produkt společně s dokladem o nákupu a popisem reklamace společnosti Mutsy. Mutsy se postará o opravu nebo (částečnou) výměnu produktu. Zda může být tato služba nabídnuta v rámci záruky, závisí na tom, zda spadá do záruční doby. Produkty zaslané zákazníky společnosti Mutsy nejsou považovány za záruku.

Kde mohu nechat opravit svůj poškozený produkt od Mutsy?

Pokud jste svůj produkt zakoupili v obchodě, kontaktujte, prosím, prodejce. V případě potřeby opravy nebo výměny budou kontaktovat společnost Mutsy.

V mé čtvrti není žádný prodejce Mutsy. Co mám dělat?

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na stránce Kontakt nebo pomocí kontaktního formuláře.

Model, který vlastním, je z dřívější kolekce od Mutsy. Mohu stále získat náhradní díly a příslušenství pro tento model?

Společnost Mutsy není schopna přímo dodávat spotřebitelům příslušenství a náhradní díly. Pro náhradní díly a příslušenství navštivte prodejní místa Mutsy. V případě složitějších otázek bude majitel obchodu kontaktovat společnost Mutsy. Vyhledejte zde prodejce ve vaší oblasti: Vyhledejte prodejce. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na stránce Kontakt nebo pomocí kontaktního formuláře.

 

Jak dlouho je platná záruka?

Záruka na všechny produkty od Mutsy platí po dobu 2 let od dne nákupu. Pokud se objeví výrobní chyba, Mutsy poskytne řešení ve spolupráci s prodejcem. Oprava tohoto typu poruchy je pokryta zárukou. Záruka neplatí pro výměnu ani vrácení produktů od Mutsy.

Co potřebuji k uplatnění nároku na záruku?

Pro uplatnění nároku na záruku budete potřebovat:

  1. Vyplněnou záruční kartu, kterou můžete stáhnout zde.
  2. Kopii dokladu o nákupu.
  3. Jasný popis vady.
  4. Samotný výrobek.
Jsou závady, vady a chyby, které záruka nekryje?

Záruka nekryje:

  • Vyblednutí nebo změnu barev.
  • Poškození v důsledku vniknutí vody do výplně.
  • Vady způsobené použitím padělků výrobků Mutsy.
  • Nárok na záruku bez předložení dokladu o nákupu.
  • Nespravedlivé nebo nesprávné použití.
  • Ošetření běžným denním používáním výrobku.
  • Poškození z nedostatečné údržby, zanedbání nebo nehody.
  • Poškození po změnách provedených zákazníkem, neautorizovaných společností Mutsy.
  • Poškození nahlášené více než 2 měsíce po vzniku.
Co mám dělat, když si všimnu vady?

Pokud si všimnete vady nebo poruchy, kontaktujte prosím obchod, kde jste produkt zakoupili. Pokud je obtížné kontaktovat původní obchod, můžete také kontaktovat jiný prodejní bod.

Prodejce udělá maximum pro vyřešení problému. Pokud není schopen problém vyřešit sám, odešle produkt společně s dokladem o nákupu a popisem reklamace společnosti Mutsy. Společnost Mutsy se postará o opravu nebo (částečnou) výměnu produktu. Zda lze tuto službu nabídnout v rámci záruky, závisí na tom, zda spadá do záruční doby. Produkty zaslané zákazníky společnosti Mutsy se nepovažují za záruku.

Jak vám můžeme pomoci?

Pro informace o záruce nebo v případě poškození kontaktujte obchod, kde jste zakoupili svou kočárku Mutsy.

Dejte nám vědět!

Kontaktujte náš tým podpory a budeme se snažit na vás odpovědět do 24 hodin.